14 Haziran 2007 Perşembe

Ruhunda Modelist Yatan Kadın

Benim modaya olan merakım herhalde genlerimden gelen birşey. Canım annem, pekte sever çokta sever modayı. Ama onun için alışverişin yeri ayrıdır. Online alışveriş yerlerinden tutun yabancı ülkelerdeki en ucuz mağazalar ondan sorulur. Ne zaman ararsam arayım, lokasyonu mutlaka bir alışveriş merkezi eksenindedir. Alışveriş son 20 senedir profosyonel olarak hayatının bir parçasıdır. MorDolap tada deneyimleri ve zevkini web´e aktarmakta. Ancak ben Polyvore´yi keşfedip kendisine söyleyince, bunca seneden sonra annemin içinde bir modelist ve stilist ruhu depreşip durduğunu gördüm! Aşağıdaki birbirinden güzel kıyafetleri yaratıp benle paylaşmış. Ben de sizle paylaşmadan edemeyeceğim. Polyvore hakkına ayrıyeten bir yorum yapacağım çok yakında.

Kıyafetlerin tümünü görmek için oklara tıklayın.



7 yorum:

SHOPKOLIK dedi ki...

bu arada ben şahsen en çok mor elbiseyi beğendimmmm! siz hangisini?

Adsız dedi ki...

Polyvore daki kiyafetleri gorunce inan azim acik kaldi.Gercekten hepside cok sik ve guzeller.Bu sayfa bana pahaliya patlayacak gibi.Benim en sevdigim renk mavi yada turkuaz.Sari canta mavi elbise ve sari mavi ayakbalilar favorim.Simdi o ayakbilari nerden bulacagiz?.

SHOPKOLIK dedi ki...

sorma sorma. bana birşey mal olmayacak malesef şimdilik. belki ileride ama şimdi değil...:) bu ayakkabıyı courtney crawford tasarlamış ve aşağıdaki adresten alabilirsin. alınca bizimlede paylaş!!

[url=http://www.brownsfashion.com/BrownsFashionSite/pages/product/product.asp?prod=83742&ctgry=BrownsFashion_Shoes_shoes&cookie%5Ftest=1]brown's[/url]

SHOPKOLIK dedi ki...

ama ilham kaynagi olacagi kesin!!!

url'i daha duzgun yaziyorum tekrardan.

http://www.brownsfashion.com/BrownsFashionSite/pages/product/product.asp?prod=83742&ctgry=BrownsFashion_Shoes_shoes&cookie%5Ftest=1

bembi dedi ki...

sen öyle bir anneye, annen de senin gibi bir kıza sahip olduğu için çok şanslı!!! annen mordolap.com'dan tanıdığım kadarıyla çok şeker ve çok zevkli :))

bu arada ben mavi pullu bilekten bağlı espadrili istiyorum!!!

SHOPKOLIK dedi ki...

bembi - hemen ozel soforume soyledim senin icin kanyona gidip alicak. sonra sizin taraflara getirecek :D

Serra dedi ki...

canim inanmiorum, haLe senin annen miydi? ma$allah, ne kadar genC duruo. zevkiySe bi harika! anne kiZ cok iyi anla$iosunuzdur kesin. eLLerine sagLik anneciginin ;)

~Serra