21 Haziran 2007 Perşembe

Sıla Tokası Geldi!

Son zamanlarda çok televizyon izlemiyorum. Evde birisi seyrediyorsa ancak bilgisayarımın başından kulak kabartırım. Tabiki sadece kulak kabartmanın sonu dizilerde son moda neler giyiliyor, neler takılıyor kaçırmama sebep oluyor. Bunun bir örneği Sıla dizisinin başrolünde oynayan Cansu Dere´nin saçına taktığı Midyat kültüründen gelen saç tokası. Meğersem Türkiye yıkılıyormuşta bilmiyormuşum! Çeşit, çeşit haberlere konu bile olmuş.

Doğrusu ilk önce yadırgadım. Zaten diziye biraz antipatim var. Vur, kır, har, gür sevmem. Ama bu toka hakikaten çok hoşuma gitti. Özellikle bir iki saniyeliğinede olsa batı kültüründen uzak bize ait olan bir trendi batıya aşılayabileceğimizin hayalini kurunca. Nedir ne değildir araştırmaya başlayınca resmen artık "Sıla Tokası" tabirinden başka birşey bulamadım. Aslı nedir bilen varmı?





Peki ben taaa dünyanın bir ucundan sıla tokası nerede bulacağım şimdi? Bol, bol opsiyonum varmış meğersem! Gittigidiyor´da şu an 14 tane listelenmiş :) Burdan ve burdan da olabilir. Anladığım kadarıyla ne kadar çok kat o kadar çok makul bu Sıla Tokaları. Şu ikisini alabilirim.





1 yorum:

Serra dedi ki...

Sayende duyduk siLa tokaSi`ni, iLginc bi akim! :)

~Serra