17 Eylül 2008 Çarşamba

Shopkolik yollarda....



Hani kimsenin umrunda değilde, bloglarda millet "ben tatile çıkıyorum, biraz yokum" diyence kıskanmışımdır çünkü uzundur öyle bir yerlere gitmişliğim yok. gerçi ben tatile çıkmıyorum ama iki günlük güzel sonuçlanacak uzuuuuun bir yolculuğa çıkıyorum :) just humor me....Bu yolculuğun kötü tarafı, bavula sığdıramadığım ayakkabılarımı geride bırakmam :P Onlar sonradan gelecek....Bana hayırlı yolculuklar.....




O esnada şunla idare edin....Fashion For Freelancers, mucks


3 yorum:

Bengi Gençer dedi ki...

vay be, sonunda!!! :D
iyi yolculuklar!! mucuks!

Deniz dedi ki...

Ve de yolculuk bitti :)
Hoşgeldin!

SHOPKOLIK dedi ki...

teşekkür ederim cancağazlarım...size sadece bir vasıta yakın olduğumu bilmek beni çok mutlu ediyor...yakında görüşürük :)