26 Ağustos 2008 Salı

Hafta içinden...

Hafta içinde blackberryimin kamerasından arkadaşlarıma bilumum yalakalık, stil danışmanlığı, alışveriş fikir edinmeliği, ya da laf olsun diye "a bak şuna" diyip mail/gtalk aracılığıyla paylaşımlarım oluyor. Geçen gün fotoları aktarırken neredeyse foto günlük tutuyormuşumda haberim yokmuş gibi geldi. Bende hafta içinde çektiğim alakalı şeyleri paylaşmaya karar verdim.

İşte bu haftakiler:



# forever21 vitrini - şortlu takımın üzerindeki üst kombinini çok beğendim. Değişik alakasız desenlerin yanyana gelip güzel bir şey ortaya çıkması çok hoşuma gitti. Bazı insanlar üst üste (layering) olayını ve bu tarz desen karıştırma işini çok güzel beceriyorlar. Bende o yaratıcılık yok - henüz! Hatırlamak ve ilham amaçlı çekildi bu foto.


# Aldo fiyonklu ayakkabı - bunu alır almaz deniz için çektim. Düğün dernek ayakkabısı olması ve fiyonk detayı çok hoşuma gitti. 100$ dan 25$a inmiş olmasıda cabası! Platform olmasıda bana Aldocuların lütfu.

4 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

oo platform alçak kalır..geçen gün bir tane aldım...zeki müreninkine yakındı..boyum bir anda 1,90 oldu..abartmış olmuyayım ama..

Aslı Cin dedi ki...

Ayakkabılar çok şeker görünüyor, 25doları duyunca indirimlere hayıflanıyorum buradan...

SHOPKOLIK dedi ki...

sebnem - ben artik normal topuklu ayakkabi giyemiyorum. illaki azicikta olsa platformu olmali! insanlar biraz korkuyor zeki muren ayakkabilarindan :) ama dogrusu inanilmaz rahatlar...

asli - yasasin consumerism!! :) en guzel tarafida su degis tokus olayi...onceden aldigim ama sonradan begenmedigimi anladigim ayakkabiyi geri goturmustum. hic soru sormadan geri aldilar...ustunden kac hafta gecti!....

Deniz dedi ki...

Şaşkınlığımı online ifade etmiştim ben de :) Fakat asıl güzeli, araba çok temizdi :) neşeli günlerde giy :D