13 Mayıs 2007 Pazar

Nexxus Emergencee - Birinci Hafta

Bir arkadaşım Makeup Alley´de Nexxus Emergencee üzerine çok güzel yorumlar duymuş ve bana da okumam için tavsiye etti. Değerlendirmeleri okumadan önce "Peki ne yapıyor bu ürün?" diye merakla sordum. Bu ürün çok sık boyanan, devamlı fön çekilen, sinirden yolunan, havuzda yıpranan, sigara içen arkadaşlarınızın dumanından boğulan, ya da bir türlü uzamayan saçlar için tasarlanmış "güçlendirici polimer inşa edici" bir protein ürünü. Şaçların yitirdiği proteini kendisi şahsen bizzat dolduruveriyor.


Tavsiyeyi yapan arkadaşımın tavsiyesi üzerine deneyipte pişman olduğum bir tek ürün yoktur. Sağolsun onun sayesinde gözlerim daha az şiş, yanaklarım daha bronz, ve şimdi saçlarım daha sağlıklıdır... Şöyle Makeup Alley değerlendirmelerine bir göz atınca bir de baktım hakikaten bayağı yüksek not almış. En son baktığımda 145 kişi tarafından değerlendirilmiş ve 5 üzerinden 4,6 puan almış bu ürün. Aynı zamanda bu ürünü alanların %90 bu ürünü tekrar alırmış. Yani anlıyacağınız sadece "mucize" ürün olduğu neredeyse deneyimlerle ispatlanmış.

Şimdiii...Benim saçlarım koltuk altlarımdan bir el kadar daha uzun. Benim gayem 2 senedir uzamayı reddeden saçlarımı tekrar uzama devrimine girdiği için kesmeden istediğim noktaya (kısacası (uzuncası ya da) belime kadar - hani duvakla falan hoş olur :P) gelmesi. Karşılaştığım problem - 6 aydır saçlarımı kesmiyorum ve inatla kesmiyeceğim - yani kırıklarım. İkinci problemim dalgalardan kaynaklanan "bonus" kafa olmam. 4 haftalık tedavi sonrası bakalım neler olucak?

İlk kullanım notları - bu ürün adı üzerinde protein olduğu için, nasıl saçlara yumurta sürünce katılaşıyor buda öyle bir his yaratıyor. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine saçımda kutuda dediğinden çok daha uzun tuttum. Yatmadan önce saçlarımı şampuanlayıp sonra bu ürünü sürdüm. Kalkınca yıkadım ve bol saç kremi kullanıp (sertliğini alsın diye) biraz beklettim. SONUÇ - Kayda değer çok büyük bir değişiklik yok. Ucları hala çatal çatal duruyor. Kıvırcıklar biraz daha belirgin ve bonus kafada biraz küçülme var.Aama bugün saçlarımın kıvrıcıklarının güzelliği hakkında bir iltifat aldım :D Hergün olmayan birşey! Bakınca ikinci bakımda ne olucak.

2 yorum:

Serra dedi ki...

iLeri gunLerdeki degerLendirmeLerini bekLio oLucam, merak ediorum sonucu.

~Serra

SHOPKOLIK dedi ki...

Bu aksam uygulamanin ikincisi yapiyorum. Yakinda guncellerim bu konuyu :D