1 Şubat 2009 Pazar

Ne var ne yok? Var mısın yok musun?

Standart bir konu tutturayım da ona göre düzenli olarak yazayım dedim ama Sevdiğim Şeyler Perşembesi de yalan oldu çıktı. Neyse bugün hazır içimden yazmak geldiyse yazayım. Bazen ilham gelince durdurmamak lazım....

İnanılmaz bir yoğunluk ve inanılmaz bir yorgunluk serüveni içerisindeyim. Hem yeni evimi hem de düğün hazırlıkları bir arada, işle beraber her saniyem dolu dolu geçiyor. Ama doğrusu hiçbiri koymuyor işten eve/evden işe olan çılgın servis şoförü maceralarım kadar. Bir yolculuk bu kadar sarsıntınlı bu kadar mide kaldırıcı olabilir. Neyse bu konuyu fazla uzatmayım. Diğer bir yandan yeni işime adapte olmaya çalışıyorum. Kendimi bu konuda gerçeken çok şanslı hissediyorum. Bir insan çalıştığı yerle bu kadar mı gurur duyar? Çok şükür bu günlere ;D Avize bakmaktan gözlerim acıyor....







Diğer projem olduğu yerde duruyor. O kadar çok seviyorum o kadar çok azimliyim ama yukarıda bahsettiğim tatlı telaşlardan ona vakit kalmıyor. Bir gün hayallerim gerçek olacak! Şimdilik koltuklar, perdeler, davetiyeler ön planda....:D



NASIL?

Dün gece bir arkadaşımın erkek arkadaşının doğum günü için Ziyade Fasıl`a gittik. Uzun zamandan beri gitmek istediğim tarz bir eğlenceydi. Bütün gün aç gezemekten ve bütün gün koşturmadan bana hediye kalan baş ağrısı biraz sorun yaratmış olsada sevdiğim insanlarla beraber olmak ve bahaneye süslenmek hoşuma gitti. Bu tarz eğlencelere her haftasonu katılan arkadaşlar var. Ya ben çok yaşlandım ya da alışmadığım bir hayat tarzı olduğu için hayal edemiyorum her haftasonu böyle yaşadığımı. Fasıl`dan sonra komşum T/Y çiftinin neşeli huzurlu evine gidip bol bol kahkaha attık. Ziyade hakkında çok pozitif birşey diyemeyeceğim. Tek pozitif tarafı Anadolu yakasında olması ve evime yakın olmasıydı :) Sosyetinin fasılı...



Çok random takılıyorum ama aklıma geldikçe yazıyorum işte. Bu hafta RSS listemi genişletmek adına ordan oraya zıpladım dudum. İşte bulduğum ve takibe aldığım yeni moda blogları:

Keddy`nin Dolabı - Hatun kendi kıyafetlerini dikiyor. Çok sık güncellemese bile zevkle takip ediyorum. Hatta ben de heveslendim ve gidip bu ayın Burda dergisini aldım. Bir şeylere başlamayı planlıyorum. Sonra paylaşırım.

Hande`s Closet - Çok hoş bir hatun ve gayet güncel bir blog. İnglizce yazıyor. Tarzı farklı ve sıradışı...

Eyes of Me - Yine ingilizce bir blog ama Türk bir hatun. O da farklı giyiniyor. Takip etmesi zevkli, özellikle erkek arkadaşının çektiği kaliteli fotoğraflarla bakması çok zevkli...

Şimdilik bu kadar yetsin, yorgunum :)

4 yorum:

Simge Kurban dedi ki...

Jülidecim, bloguma bir bak. Ödülün var şekerim :)

Adsız dedi ki...

Blogunuz çok hoşşş.Takipte olacağım artık.sevgiler :)

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

selammmm, tesedaüfen gördüm yazını :) blogumdan bahsetmişsin her zaman beklerim :) bu arada haklısın çok sık güncelleyemiyorum evlilik hazırlığı iş derken .... ama şu ev bi otursun çok çok güncelleyeceğim söz!

valerie dedi ki...

Hande's Closet kaldırılmış olabilir mi ?Çünkü blogger da bulunamıyor.Siz nasıl takip ediyorsunuz?