12 Ekim 2008 Pazar

Salı Pazarı Hayalleri

Geçen pazartesi (herkes gibi) ansızın hastalandığım için (beraberimde hastaladıklarıma buradan özürler diliyorum, Salı pazarı hayallerim suya düşmüştü.  O gün azıcık kendimi iyi hissetsemde Aferin´in etkisiyle öğleden sonra tekrar uyku bastırınca gidemedim.  Gitmeden önce birşey yazmak istemiyordum ama kendi kendime yaratacağım İstanbul mecaralarımın içinde Salı pazarı ilk başlarda.  Rahat rahat, aheste aheste, muhtemelen sebze ve meyvelerin en uzak olduğu standlardaki ürünlere kendimi kaptıracağım. Bundan bir kaç sene önce kapatılacağını duyduğum bu pazarın hala açık olduğunu duyunca acaip sevinmiştim. Lütfen yağmur yağmasın....Tiyö vericek olanlara buradan sevgiler...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:o/ bende sali pazarina gittmek istiyorum! bayilirim öyle seylere hehe