8 Ağustos 2008 Cuma

Moda´ya Gelince It´s OK to be a Narcissist

Ocak 2009´da yayınlanacak bu kitabın içeriğini cidden çok merak ediyorum. Daha da ilginci, bu kitap hakkında ilk önce Bits and Bobbins´dan okumuştum. Ancak bir ay içinde kitabın başlığı Amazon´da değiştiğini fark ettim(k). Başlığı orijinal olarak "Bugün ne giydim. Beijing´den Berlin´e Online Moda Narsisizm" den "Bugün ne giydim. Beijing´den Berlin´e Online Moda Karması"na çevirmişler. Halbuki ne var bunda? Evet, hepimiz narsisistiz ;)





Son bir senedir Türkiye´de olmasa bile dünyada bir patlama konusu olan, "Bugün ne giydim?" temalı moda bloglarını inceleyen bir kitap. Doğrusunu söylemek gerekirse Sokak Modası sayfaları ve diğer kişisel moda blogları tutkunuyum. Bu kitabın içeriğini gerçekten çok merak ediyorum. Sanırım daha çok kültürüne değinecekler. Ki, bu bana daha ilginç geliyor.




PaylaşaMAdıklarım arasındaki kişiler dışında bir sürü takip ettiklerim var. Malesef çoğu yabancı. Bloğun yoksa da MorDolap´ta gibi bir sanal ortamda kıyafetlerini "asabilirsin". Bu konuyla alakalı diğer sevdiğim blogsa tabiki Moda Cadısı. :) Üstüne tanımam! :) Geciktirdiğinde hesap bile soruyorum! O kadar yüzsüzüm...;)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Sağ alt köşede kendi resmimi gördüm yazıyı okuyunca Mordolap olduğunu hatırladım.Mordolap çok ince düşünülmüş paylaşımı üst seviyede tutan sevdiğim bir siteydi.Ama bir aralar fena halde teknik aksaklık yaşatması beni siteden soğuttu.Bu paragraf bana yeniden denemem gerektiğini hisettiriyor şu an:)

SHOPKOLIK dedi ki...

ayse kesinlikle umidini kesme! :) mordolap yenileniyor...yakinda bir mail gelecek. uyeysen bunu bekle derim...