26 Haziran 2008 Perşembe

Betsey Johnson Aksesuarlari

Betsey Johnson aksesuarlarinin bana yakin bir alisveris merkezinde satildigini fark ettigimden beri her gittigimde detayli olarak inceliyorum. Her inceledigimde istediklerimin listesi uzadikca uzuyor. Betsey Johnson deyince aklima gelen ilk sey, showlarinin sonunda cesit cesit akrobatik hareketlerle sahneye gelisi oluyor. Cilgin bir kadin!



Aksesuarlari da kesinlikle kendisi kadar cilgin. Vintage desenli, biri uzun ve diger esi kisa olan kupeler en sevdigim modelleri. Ayrica koca koca uclu bilezikleride seviyorum. Kesinlikle benim tarzimi yansitiyor...Ama biraz pahali oldugu icin ucuzluga girmesini bekliyorum. Istediklerim listesinden bir kupeyi gordugumdeki sevincimi tahmin edebilirsiniz sanirim....

40$lik kupe 16$'a!!! Yasasin consumerism.... :)


Hiç yorum yok: