20 Mart 2008 Perşembe

ebay'de vintage giyim tavsiyesi - liebemarlene vintage


herşeyden önce 3 sorum var:

1. bu kadar tatlımı olunur?
2. bu kadar zevklimi olunur?
3. bir yerde bu kadar çok değerli vintage parçaları bulabilecek kadar şanslımı olunur?

bahsettiğim şahıs rhiannon isimli liebermarlene vintage sahibi şirin hatun...zamanında gittigidiyor´da vintage aratmışlığım vardır sadece nelerle karşılaşacağımı merak ettiğim için. ancak ve ancak çoğunluk sadece reklam olsun diye konu başlığı atanlardan başka birşey değildir. çokta acı pekte acı...bu tatlı kızın ebay´deki mağazasıyla karşılasınca çok sevindim ve çok şaştım...blogundan´da günlük hayatta giydiklerini koyuyor. şahsen her gün böyle giyinebileceğimi pek sanmıyorum ama arada farklı şeyler denemeyi sevdiğim için tam bir ilham kaynağı....şahsen turuncu eteği istiyorum!!!

tabi "yurdum malı" derseniz de, vintage için şeymel´e göz atmanızı tavsiye ediyorum...tttükkanına getirdiği malları blogunda sergiliyor arkadaş. bizde bakıp ağzımızın sularını siliyoruz, sonra şahsen bizzat gidiyoruz, alıyoruz :)

daha sonra vintage gözlüklerimden sonra vintage ayakkabı ve aksesuarlarımı gözlemleyelim...hatta bu işten anlayanlar bana neyin ne zamandan kalma olduğunu söylesin :P
translation for rhiannon (just in case she reads this)-> u are adorable...:)love your stuff...encouring others to shop at your store...

Hiç yorum yok: