29 Mayıs 2007 Salı

Özel Bir Koleksiyon

Yaşadığım şehirde modern, asil, ve güzel bir bayan ile senelerden beri tanışıyorum. Kendisi Türk sanat camiasına katkıda bulunacak çok değerli çocuklar yetiştirmiş. Bütün çocukları (ve torunları!) son derece kabiliyetli ve gerek yurtdışında olsun gerekse Türkiye´de olsun göğüs kabartıcak katkılarda bulunmuşlar sanat adına. Geçen gün bu teyzeyi ilk defa evinde ziyarete gittim. Kızı Jale Yılmabaşar tarafından yapılmış seramikler ve yağlı boyalarla donanmıştı evi. Jale hanım´ın yaptığı iki seramiği görünce aklıma Siboş´cum, Bembi´cim, ve Serra´cım geldi. Ve onların hoşuna gidiceğini düşünerekten bu değerli bayandan izin alarak aşağıdaki iki resimi çektim. Size hediyem :)




Ben de şahsen bu aşağıdaki tabloya´ya hayran oldum! Buda kendime doğum günü hediyem (Perry Ellis Aviator gözlük dışında :p)



Teşekkür ederim Faika teyzecim :)

8 yorum:

Serra dedi ki...

ay canim ya saoL, ben de begendim. Hem seramikLeri, hem tabLoyu.. onCeki poStuna yaziLmi$ sanirim, merak etmeiniz bLog ahaLisi, firinLansin, boyansin, ben de ekLicem beceriksiz eLLerimLe yaptigim seramikLeri in$. Hehe ;P
opuorum cnm!

~Serra

bembi dedi ki...

çok severim Jale Yılbaşar'ın seramiklerini! Bende kitabı da var :)) Ne kadar şansılsın bu güzel insanlarla tanışıklığın var!! Çok teşekkürler!! Ve NİCE MUTLU YAŞLARAAAAAAA!!!! :))))

Deniz dedi ki...

Mutlu yaşlar, sağlıklı güzel ve alışverişli yıllar :)

SHOPKOLIK dedi ki...

Teşekkür ederim dnz. :) güzel temennilerin için. Sevgiler!

Serra dedi ki...

dogumgunun kutLu oLsuuuun! (biraz geC oldu ama..) ;P
niCe seneLere canim!

~Serra

kokorec dedi ki...

colide evladim yilbasar degil yilmabasar :P duymasin faika teyze kizar valla :))))) iyiki dogmussun iyiki tanidim seni

Gamze dedi ki...

merhaba,

ben buraya Serra'nın blogundan geldim ama çok geç kalmışım gelmekte. harika bi blog olmuş. emeğine sağlık. hele makyaj önerilerine bayıldım. linklerime ekliyorum ki herkes görsün:))

sevgiler.

SHOPKOLIK dedi ki...

pustuklu :) tesekkur ederim. insallah daha da guzel olucak. sevgiler! iyi okumalar!