23 Eylül 2008 Salı

Sürreal İstanbul´da Real Ben

Hava alanından çıkışımda karşıma çıkan "İstanbul´da bir Sürrealist" posterlerini görünce kendi kendime "acaba rüyamı görüyorum yine?  bu posterler bir ipucu mu?" diye bir kaç kez sordum kendime.  Ama gel görki Salvador Dali amcamız gelmiş İstanbul´a ve yapılacaklar listesinin başına konmuş.

Çoook uzun zamandan beri uzak kaldığım bu diyarlara kendimi ancak bugün atabildim. Ancak telaşım çok olduğu için şöyle şehiri içime çekemedim henüz.  Sahilde bir yerde şöyle aheste aheste telaşsız bir çay içene kadarda "heh, geldim memlekitime" demiyeceğim....

İlk gözlemlemelerim arasından notlar (tabi moda ile ilgili) - 

:| Yağmurlardan dolayı ya da yağmur yağacağını sananlardan dolayı bir düzine hatunda "Wellies" marka/tarz yağmur botları gördüm. 

:( Cadde kızları hala orijinal olmamakta inat edip uzun bele kadar düz saç kopya kopya caddeyi arşınlamaya devam ediyor.  Her görüşümde gözlerimi kaçırıyorum.  Midem kalkmasın diye. Bir buçuk sene geçti hatunlaaar, başka bi şekilde birbirinizi taklit edin artıkın.

:) Harvey Nichols gece kıyafetlerinde %70 indirimde. Tabi yine tuzlu ama %70 daha az tuzlu.

Hiç yorum yok: